Η υποχώρησή του στην προτίμηση των πιτσιρικάδων είναι σημαντική, καθώς πριν από έναν χρόνο βρισκόταν στην πρώτη θέση με 42%, ενώ πλέον έχει πέσει στο 23%
Το facebook δεν είναι πια το πιο δημοφιλές ψηφιακό μέσο κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ των εφήβων στις Ηνωμένες Πολιτείες, τουλάχιστον σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας.
Το μεγαλύτερο social networκ έχει υποχωρήσει στη δεύτερη θέση, με το Twitter να έρχεται πρώτο μεταξύ όσων πιτσιρικάδων απάντησαν στην ερώτηση «ποιο είναι το πιο σημαντικό online κοινωνικό δίκτυο».
Η υποχώρηση του facebook στην προτίμηση των νεαρών χρηστών είναι σημαντική, καθώς πριν από έναν χρόνο βρισκόταν στην πρώτη θέση με 42%, ενώ πλέον έχει πέσει στο 23%. Διαφορετική είναι η εικόνα για το Twitter, το οποίο από το 27% ανέβηκε την Ανοιξη στο 30%, για να υποχωρήσει σήμερα στο 26%, ποσοστό το οποίο ωστόσο το καθιστά το πιο δημοφιλές.
Το Instagram -επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του, το Tumblr και το Google+ συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα των πιο δημοφιλών ψηφιακών μέσων κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ των εφήβων στις ΗΠΑ.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.